Blog relaxačního SENstudia

SENstudio - thajské masáže a individuální fyzioterapie www.senstudio.cz.

čtvrtek 1. července 2010

5. den (1.7.) - veselé ráno


První červencový den. Já se na něj krásně vyspala, 9 hodin spánku a cítím se o 300% lépe než předchozí rána po zhruba 4 hodinách spánku. Kvalitní spánek a dobrá snídaně - základ úspěšného dne. Zrovna snídám, každý den to samý. Asi bych měla občas udělat změnu, ale zatím mě tenhle kopec ovoce baví. A dnes mi tam dali nějaké nové ovoce, tu chuť nepoznávám.... Same Same but Different. To je místní superoblíbená hláška. Je na tričkách, upomínkových předmětech a ti, co umí anglicky ji často používají. Mě se moc líbí. Dá se aplikovat na mnoho oblastí života. Všichni jsme ze stejného těsta, ale přesto jiní. V thajské masáži je mnoho hmatů, které jsou skoro stejné, ale přece se v něčem liší. A tak by se dalo pokračovat.

Dnešní plán: koupit foťák. Včera mi ti vtipálci řekli, že si foťák koupit nemůžu, protože odvezli všechno zboží na nějakou výstavu do Chiang Mai University. Když jsme chtěla, aby mi prodali ten kus co vystavují se slevou. Nabídli mi slevu 2%, to mě docela popudili a řekla jsme, že to teda ne. Takže směr do univerzity, ale těším se. Je to obrovská oblast s mnoha budovami,sportovišti, parkem, galerií a restauracemi, tak snad tam najdu místo, kde by měli mít ty foťáky.

Právě kolem prochází pán s prapodivnou mašinkou pod paží, vypadá jako velká bazuka a fouká něco do kanálů. Vypadá to jak z nějakého sci-fi filmu, vždy se pak vyalí z kanálu bílý dým. Panebože, mraky dýmu, je tu všude kolem a je to nějaká férová chemie, asi se udusím. No nechutný, ještě že většina mého talířku s ovocem už je snězená. To by byla fotečka, takový věci se u nás nevidí a těžko se popisují.

A teď jsem pro změnu pobavila místní osazenstvo já. Píšu píšu papkám,oko vidí pohyb po mé levici, obrovský šváb 10 cm ode mě. Dobře, nebyl obrovský, ale je větší než můj kolega z pokoje. Tak 7 cm. Zaječela, odskočila, ukázala prstem, jak oni se mi smáli. Prý, musíš do něho strčit a on odejde pryč a dokonce ho můžeš nasměřovat, kam půjde. To tak.

Hned takové veselé ráno. Tady se skutečně nenudíte. A teď mi řekla slečna, že mají pro mě jinej pokoj, protože mě po krádeži přestěhovali do velkého (jiný nebyl k dispozici), takže se za chvíli budu stěhovat do svého třetého pokoje v pořadí :)



Doufám, že se doma nenudíte ani vy a užíváte života plnými doušky. Je krásný, barevný a radostný!

Žádné komentáře:

Okomentovat