Blog relaxačního SENstudia

SENstudio - thajské masáže a individuální fyzioterapie www.senstudio.cz.

pondělí 12. července 2010

Tha Pae Gate Exhibition

Tha Pae Gate je východní brána centra Chiang Mai.

Každou neděli se na ulici vedoucí od brány Tha Pae směrem do centra a v okolí brány pořádají trhy. Nic moc pro mě, němám ráda davy, tentokráte jsem však byla ráda, že jsem do této lokality zavítala. Čekal mě velice příjemý a zábavný zážitek...

V 6 hodin jsem měly s holkama ze školy sraz u brány. Čekám, najednou se objeví Melani a čekáme na další kočenku spolu. Všude kolem nás proudí davy mladých thajských dětí ve stejnokrojích, koukáme koukáme, co že se to děje.

I přiběhnou 3 holčičky a rychle anglicky drkocají: pojď, pojď, pojď s námi. Tancovat. Prosím, prosím. Lapnu Melani a utíkám s nimi. Postavíme se do řady a už to začíná, klučina bubínkuje, my tančíme free-style. Bylo to super. Dětičky děkují, my potěšeny, že jsme se mohly zůčastnit.

Stojíme u brány a čekáme na dlaší spolužačku. Přichází. A s ní nová skupinka stejnokrojovaných holčiček. Prosím, prosím, tančit s námi. Pojďte. Lapnu holky a vleču je za pidithajkama. Tentokráte dostáváme instrukce. Musíme sledovat jejich rutinu. Malá ukázka, a už se tančí! Smála jsme se z plna hrdla, stejně tak moje spolužačky a stejně tak pidithajky a pidithajci studentíci. Bylo to velice rozverné, upřímné, radostné, povznášející a svým způsobem dojemné. Ta jejich radost, že jsme se podíleli na jejich vystoupení a oni dostali kladné hodnocení od učitelů byla úžasná!

Žádné komentáře:

Okomentovat