Blog relaxačního SENstudia

SENstudio - thajské masáže a individuální fyzioterapie www.senstudio.cz.

pátek 2. července 2010

5. den (1.7.) - zbytek dne

CMU (Chiang Mai University) je na kraji města. Na kole cca 20 minut jízdy, takže celkem daleko. Po příjezdu do CMU jsem se snažila najít PR Office, abych zjistila, kam se v obrovském areálu vydat. Nastala chvíle napětí, když mi na ředitelství řekli, že žádná prodejní výstava v areálu není. Po chvilce usilovného přemýšení si paní uvědomaila, že vlastně je, ukázala mapku já se na gingrovi vydala do budovy č. 43 na druhé straně areálu. CMU je město ve městě, na kole cca půl hodiny cesty z jednoho konce na druhý. Našla, koupila a domů jela s red truck  - taxi, nacpala jsem se do něj i s kolem a nákupem.


Red truck je státní taxi, neměli by se vás snažit natáhnout. Zvolila jsem tuhle variantu, k foťáku jsem dostala tripod a igelitka s nákupem v košíku by byla příliš snadný lup. Nejsem paranoidní, jenom nechci vytvářet příležitosti pro další nepříjemnost.

Mám radost, že znovu mohu fotit. Některé věci je těžké popsat a je prostě jednodušší je vyfotit. Jako tohle knihkupectví  - ráj milovníků manga komiksů.



Zbytek dne jsem strávila bloumáním po městě a focením, večer škola u Mr. Sinchai a noční zajímavé setkání s místními obyvteli.

Žádné komentáře:

Okomentovat