Blog relaxačního SENstudia

SENstudio - thajské masáže a individuální fyzioterapie www.senstudio.cz.

neděle 4. července 2010

Thajské jídlo

Já thajskou kuchyni miluji. Na každém rohu spousta čersvého šťavnatého ovoce, rýže, nudle (rýžové), morning glory (něco jako místní kapusta, ale vynikající), čerstvé krevety a chilli, hodně chilli :) Asi je návykové, ostatní chutě v jídle vyniknou a mám pocit, že jsem vypálila všechy potenciální parazity v trávícím traktu. Jedinou nevýhodou je, že se po něm potíte ještě tak 3krát více, než normálně. A v těchto podmíkách je to už co říct, ale vždycky se dají hranice ještě někam poposunout, jak je vidno.

Nejradši jím na ulici, s místními lidmi, za levno, jenom vás trochu stojí energie vysvětlit, co že to vlastně chcete, neb tihle lidé skutečně anglicky nemluví. Zato já se naučila nové thajské slovo: vynikající a moc vynikající :)

Jak je vidět z obrázků, ráj pro masožravce, což mě moc neoslovuje, ale ráda na to aspoň koukám, občas mi div oči z důlku nevypdanou, na čem si tihle lidé pochutnávají. Proti gustu žádný dišputát :)

Žádné komentáře:

Okomentovat