Blog relaxačního SENstudia

SENstudio - thajské masáže a individuální fyzioterapie www.senstudio.cz.

sobota 24. července 2010

Když bůh jedny dveře zavře, tak zase otevře okno

Dnes jsou to přesně 4 týdny ode dne, kdy jsem dorazila a kapitola jedna mého pobytu pomalu končí. Odpoledne se přesouvám na jih. Cítím melancholii, že tohle město opouštím. Ať už je jakékoliv, mě přirostlo k srdci. Zároveň se otvírají nové dveře a další kapitola začíná.



Myslela jsem, že tohle město už znám z minulého pobytu. Mýlila jsem se. První návštěva zde před dvěma lety byla jakási ochutnávka, tentokráte jsem nasávala Chiang Mai všemi smysly, poodhalila mnoha z jeho kouzel, o něco více pochopila mentalitu Thajců. Poznala jsem mnoho úžasných lidí, to je vždy nádhera, když narazíte na někoho, s kým jste "naladěni" stejně amáte si co předat, ochutnala mnoho zajímavých jídel,snědla tolik chilli, kolik jsme nesnědla za celý život, dennodenně hrála při komunikaci s místními Aktivity (pozn.: společenská hra, kde musíte určitý pojem popsat slovně - tady tahle možnost odpadá, když neumím thajsky - obrazem, či pantomimou), a tím si posilovala mozkové závity, pronikla zase o něco hlouběji do tematiky thajské masáže a samozřejmě do hlubin své vlastní duše.

Dnes v 18 hodin nasednu na autobus, cílová stanice Koh Chang. Zítra v 6 ráno (po 12 hodinách, ufuf) dorazím do Bangkoku, tam přesednu na další bus do přístavu Centerpoint Pier, tam hupky na loď a zítra v 16 hodin vystoupím na ostrově a začne kapitola dvě mého pobytu: Dovolená!

Jsem zvědavá, co přinese. Mojí prioritou je odpočinek, všemu ostatnímu jsme otevřená, věřím, že mi vesmír zase něco povznášejícího nadělí :)

Žádné komentáře:

Okomentovat