Blog relaxačního SENstudia

SENstudio - thajské masáže a individuální fyzioterapie www.senstudio.cz.

středa 30. června 2010

4. den v Chiang Mai (30.6.)

Čas letí. Středa večer, celý den v pohybu, utíká to.

Ráno mě probudila slečna domácí, policie řekla, že před 9. hodinou musím volat ambasádu. Na ambasádě dvě hodiny nezvedali telefon, pak miřekli, že pro mě nic kromě kontaktování rodiny nemohou udělat. Stejně jsem už všechno pořešila s pomocí přátel, takže to byla víceméně formalita a nebyl důvod být výsledkem zklamán.

Vydala jsem se zjistit, kde se dá pořídit foťák, protože by mě mrzelo nezdokumentovat obrazově tenhle pobyt. Nasednu na gingera, a jedu směrem, kde jsem si z minulosti pamatovala, že je obchod s elektronikou. Taky všem obchoďákům ríkají Plazza (Airport Plazza, Cenrtal Plazza, Pinthapom - nebo Panthapim...nebo taky možná ještě trochu jinak) Plazza.... Když jsem viděla typického německého starousedlíka (tučný rudý pán staršího data narození) nasedajícího na motorku, zeptala jsem se, jestli by mi mohl poradit, kde koupit foťák. Tihle starouseldíci podlě mě vlastní město - pokud jim vyloženě nejde o byznys apochybovala jsem, že by zrovna tenlhle pán měl byznys s foťákama - tak vám poradí. Jsou zanlí místních poměrů a nemají potřebu vás natáhnout. Dal přesné instrukce, za 10 minut jsem byla v Plazze, aniž bych zabloudila :). Nakonec jsem nepořídila, ale to je další dlouhá story. Snad zítra.

Pak dlouhé dlouhé bloudění městem ve snaze najít školu, 10 minut zpoždění na kurz. Takovou doravu jsem tu ještě nezažila.Jak jsem říkala, že mi je ždění na kole prospěje na zlepšení kondice, tak teď už si nejsem jistá. Ten dým, co pokrývá celé město je doslova hutný. Když ho inhalujete v 40stupňovém vedru a ještě pospícháte a soustředíte se, aby vás nikdo nenaboural a abyste nezabloudili, tak je to skutečně výživný zážitek, který asi není zdravý, zato celkem zábavný, v určitém slova smyslu...hafo adrenalin.

Dnešní výukový den moc příjemný, o tom více až později.

Ještě jedno zjištění dnešního dne. Už vím, co je původcem většiny hryzanců. Je to ovád,čili hovado. Oni tu mají ráj, celá oblast ohraničená vodním příkopem se smrdutou hnilobnou tekutinou. To oni rádi, od nás znám hovada od rybníků a vodnatých ploch. Nenapadlo mě, že jsou to oni, zde jsou vzhledově jiní. Drobní, žlutohnědí nebo žlutočerní a létají velice, ale velice tiše. NO a dnes v noci mě v novém pokoji poprvé nekousali, přičítám to za vděk spolubydlícímu švábovi. Možná se hmyzem živí...

Světlu vstříct (momentálně noci, ale i ta může pýt prozářena :) )

Žádné komentáře:

Okomentovat