Blog relaxačního SENstudia

SENstudio - thajské masáže a individuální fyzioterapie www.senstudio.cz.

neděle 27. června 2010

1. den v Chiang Mai (27.6.)

Je neděle po 3 hodině odpoledne místního času. Po náročné a místy i zábavné cestě jsem se dostala na místo určení a je to tu stejně krásné, horké, ulepené a prazvláštně voňavé, jak si pamatuji.

Po příletu do Chiang Mai jsem objela 3 guest housy, které jsem měla vytipované a nakonec zakotvila v J.J. Guest House, příjemné ubytování v historickém centru, jehož hlavní výhodou je wi-fi,takže můžu být ve spojení s domovem kdykoliv se mi zamane.

Po zabydlení a sprše jsme se vypravila na malou obhlídku okolí, abych se zorientovala. Také jsem se vydala do dvou škol, ketré mě zaujaly nabídkou výukových programů. Bohužel v neděli se tady nedělá. Aspoň vím, kam se zítra ráno vydám, abych vyzjistila podrobnější informace, jak přesně na míru může být výuka pro mě nastavena. Celkem mám vybraných 6 škol, které takhle musím osobně oběhat a v úterý bych ráda začala se studiem.

Když už jsem trajdala po venku, tak jsem se zastavila na svoji první letošní Thajskou masáž. Byla dobrá, ne úžasná, ne špatná, ale uspokojující. Po vyčerpávajícím letu jsem upadávala do spánku a slastně si užívala, že po dlouhé době někdo pracuje na mě. Tady se thajská masáž nabízí doslova na každém kroku (dnes jsem viděla minimálně 20 míst, kde se dělá). Mám v plánu jich vyzkoušet co nejvíce. Nezáleží na tom, jak salón vypadá ani kolik masáž stojí. Důležitý je cit a schopnosti maséra. V žádném případě neplatí, že když půjdete do luxusního Spa, kde za masáž zaplatíte 2000 batů, tak bude lepší, než ta, za kterou zaplatíte 200 batů. Ale o tom Vás budu informovat s přibývajícími zkušenostimi na vlastním těle....

Teď si jdu zaplavat do bazénu, neb kromě nových znalostí bych chtěla posílit i svoji fyzickou kondici a plavání mi připadá v těchto neskutečných vedrech jako optimální volba. Krom toho, že ke svému povolání potřebuji znalosti a vědomosti, tak fyzická kondice je nepostradatelná a vždy je co zlepšovat!

Žádné komentáře:

Okomentovat