Blog relaxačního SENstudia

SENstudio - thajské masáže a individuální fyzioterapie www.senstudio.cz.

pátek 25. června 2010

Zítra tadá pryč

Tak už je to skutečně velice, ale velice blízko. Zítra v 9 ráno mě nabere Evice, odveze do Vídně a v 13:15 se zvedne letadlo nízkonákladové společnosti Eva Air směr Bangkok. Let bude trvat 10 a půl hodiny, což je relativně dlouhá doba a vzhledem k tomu, že jmenované aerolinky nebudou asi takový luxus jako Emirates, se kterýma jsem letěla posledně, tak zvolím variantu prášek na spaní. V Bangkoku 3 hodiny čekání na let do Chiang Mai, kam se letí jenom hodinu a půl a v 9:45 místního času se vynořím na místě určení - tedy v Chiang Mai.

Už mám sbaleno, byl to vskutku oříšek, napěchovat ty malé hromádky s oblečením a kosmetikou do mého malinkatého kufýrku. Ale po několika variantách jsme našla tu optimální a po zvážení kufýrku jsem na sebe hrdá. Váha ukázala 11 kg!!!! Na rozdíl od minula jsme moudřejší v tom ohledu, že džíny, tenisky, mikiny a podobně jsem vyřadila ze seznamu potřebných věcí a jedu tedy doslova nalehko :)

Doufám, že tentokrát nedu mít tak šílený jet lag (nemoc z časového posunu), jak minule. Časový rozdíl činí 6 hodin a naposeldy mi trvalo 3 týdny, než jsme se pořádně vyspala (než jsem našla v lékárně pilulky melatoninu - spánkového hormonu - a resetovala si sleeping pattern). To by tentokrát nebylo uplně nejlepší vzhledem k faktu, že v Thajsku pobudu 5 týdnů :)

Taže dnes už mě čeká jen vyměnit penízky, jít si dát posledních ze pár českých poctivých pivek s přáteli a hezky se na tu zítřejší dlouhou cestu vyspat.

Další post už bude z Chiang Mai, tak se máme všichni na co těšit, hlavně já teda :)

Žádné komentáře:

Okomentovat