Blog relaxačního SENstudia

SENstudio - thajské masáže a individuální fyzioterapie www.senstudio.cz.

pátek 25. června 2010

Proč zrovna blog?

Blog bude sloužit pro mé klienty, kteří se nemohou dočkat, až přijedu nabitá novými znalostmi a dovednostmi z thajské masáže, a zajímá je, jak probíhá mé vzdělávání.

V druhé řadě, jako informační kanál především pro mou rodinu a přátele, aby měli přehlded, co podnikám, jak mi jde škola, že jsem zdravá a živá a veselá atd...

Ráda bych všem přiblížila, jak to vlastně v Thajsku chodí, proč tak strašně miluji thajskou masáž a čím je tahle země tak kouzelná....

Doufám, že se vám budou mé příspěvky líbit, něco nového se dozvíte, občas se pobavíte a občas mi taky něco napíšete. Já se vrátím, nabitá novou slunečnou energií a doufejme, že i moudřejší, silnější a vybalancovaná :)

Taky bych ráda poděkovala svému kamarádovi, že mi blog udělal a vysvětlil mi, jak se používá. Vážím si Tvé pomoci!

Žádné komentáře:

Okomentovat