Blog relaxačního SENstudia

SENstudio - thajské masáže a individuální fyzioterapie www.senstudio.cz.

pondělí 21. června 2010

5 dní do odletu

Tak se mi to hezky blíží, dnes je pondělí a v sobotu už frčím na svůj dlouho očekávaný výlet do Thajska. Už jsou to dva roky, co jsem tam byla poprvé a neskutečně se těším. Doposud jsem se jenom těšila, čím více se blíží doba odletu, tak nastupuje také nervozita...

Nemám konkrétní plán ani harmonogram. Na co taky, když člověk nikdy nemůže předpokládat všechny okolnosti, které nastanou.... Mám jen hrubou představu, co bych ze svého pobytu chtěla načerpat. V první řadě jsou to nové znalosti z Thajské masáže (mám vybrané jak soukromé učitele, tak školy se zajímavým studijním programem), hned v závěsu odpočinek a regenearce sil a taky zábavu a nové životní zkušenosti.

Pro osobní růst není třeba cestovat do Thajska, ale moje první návštěva téhle kouzelné země znam/enala v mém životě významný milník a jsem zvědavá, co mi nastávající pobyt přinese tentokráte. Uvidíme :)

Žádné komentáře:

Okomentovat