Blog relaxačního SENstudia

SENstudio - thajské masáže a individuální fyzioterapie www.senstudio.cz.

úterý 7. června 2011

Den 8. - praktická stránka masáže odhalena

V pondělí jsme začali konečně s praktickou výukou. První týden se budeme věnovat relaxační masáži. Za první den jsme zvládli probrat dolní a horní končetiny. Je to jiný styl práce, než na co jsem byla zvyklá. Daleko více se soustředí na akupresuru, protahování je zahrnuto o poznání méně.

Naší průvodkyní a tutorkou po celý měsíc bude učitelka Malinee (říkám jí maliny :) ). Je to paní těžko identifikovatelného věku, všechny thajky vpadají tak neuvěřitelně mladě... Ve škole pracuje již 10 let. Její angličtina je na dobré úrovni a tak je fajn, že když mám vštečné dotazy, je schopná reagovat.

Celé dopoledne nám ukazovala novou látku. Po obědě jsme se vrhli na zkoušení. Ale každému nám to zabralo hodinu a půl, projít si veškerým novým učivem, takže jsme se vystřídali jenom jednou. To znamená, trénovat po škole. K tomu jsme se dostala až v 10 hodin večer. Po škole cvičení v bazénu, večeře, nákup v Tescu a než jsme dorazili domů, tak bylo skoro 9. Napsat maily drahým a pak se vrhnout na trénink. Skončili jsme o půlnoci. Pokud to takhle bude probíhat i nadále, tak ten měsíc uteče velice rychle.

Hodně si dávají záležet na našem postoji během masírování. Je to dřina, bolí mě záda a nohy jsou unavené. Na druhou stanu já mám už docela dlouhou praxi, chudáci ostatní studenti, ty z toho po pár dnech budou úplně KO, předpokládám.
.
Dnes se budeme věnovat pouze tréninku včerejšího učiva pod dohledem Malinee, těším se. Baví mě to, najednou mám zase nové impulzy a nové triky, co se dají aplikovat na těla mých klientů. Jsen zvědavá, jak se tenhle koncept bude rozvíjet a co přinesou další dny. Je to jak, když loupete cibuli, než odkryjete všechny vrstvy, tak to chvíli trvá.

Žádné komentáře:

Okomentovat