Blog relaxačního SENstudia

SENstudio - thajské masáže a individuální fyzioterapie www.senstudio.cz.

čtvrtek 2. června 2011

Den 3. - tak to teda rozhodně nepůjde

Dnes druhý den výuky. Ráno jsme měli pokračovat v anatomii. Se Sarah (studuje chiropraxi) jsme šly za vedoucí, jestli bychom místo naší teoretické hodiny nemohly asistovat jako modely v praktické výuce jiné skupiny. Jako důvod jsme pravdivě uvedly, že všechny podávané informace známe a že je to pro nás docela nuda. Naše přání bylo vyplněno.

Odebraly jsme se tedy o patro výš ke skupině, která dělá vyšší level, než my. Tam jsme byly přiděleny studentům a já si libovala, jak to bude super, nechat se hodinu od někoho masírovat. Představa byla na hony vzdálená realitě. Hodninu na mě pracoval kluk, který je zkušený masér (má už za sebou z minulého roku kurz, na který teď chodím já) a má svoji soukromou praxi. Nabyla jsem dojmu, že z nějakého důvodu se rozhdl vybít si na mě veškerou nadbytečnou energii, kterou má. Bolelo to. Bolelo to hrozně. Sekvence pohybů a celkově styl práce byl super, jenom to množství síly, které přenášel na mé tělo bylo excesivní. Zkušený terapuet by podle mě měl reagovat na pocity svého klienta a když vidí, že ho to bolí, tka trochu ubrat.

Pak jsem byla přidělena slečně z Ruska. Oddechla jsem si v domnění, že slečna bude něžnější a láskyplnější. Opět jsem se sekla. Bolelo to stejně (resp. o malinko míň) než od kluka před tím. V ten okamžik už jsem začala být trochu nervóuní. Je to snad způsob masáže, který se budou snažit naučit i mě?

Na to konto jsem po skončení druhé hodiny, co mě někdo masíroval, rozhodla, zavést debatu na téma: Má to bolet nebo ne? No to jsme si dala. Většina lidí je tu přesvědčena, že to bolet má. Do té doby, než mi někdo podá vysvětlení, které mi bude dávat smysl a bude sedět z fyziologického hlediska se nehodlám podílet na něčím mučení a ani já se nenchám trápit.

Bolé mě levý lýtko. Před tím (masáží) nebolelo.

Po polední pauze jsem se rozhodla jít radši na teoretickou výuku, než poskytovat své tělo na pospas lidem, kteří mi budou působit bolet a když se proti tomu ohradím, tak se na mě budou dívat, jako bych byla cíťa, co tomu nerozumí. Tak jsem zvědavá, jak to bude probíhat u mě ve skupině. Rozhodně se nenechám masakrovat a ani já nikoho masakrovat nehodlám.

Srandovní bylo, že i Sarah se mi snažila nějak vysvětlit, že je správný, když to bolí. He, teď jsme spolu šly na večeři a chuděrka byla úplně hotová, že má z toho modelování rozsekaný záda. Nechtěla jsem to říkat, ale nakonec jsme si nemohla pomoct a napálila jsem jí to: Vidíš, já ti to říkala...

Za chvílik budu dělat modela na masáž nohou. Klučinu jsem upozornila, že jestli mě to bude bolet, tak ho kopnu. Prej nebude... Doufám, že to po dnešním dopoledni bude relaxační a uvolňující procedura, po které se mi bude dobře spát.

Zítra ještě jeden den teorie a v sobotu hurá do praxe.

Žádné komentáře:

Okomentovat