Blog relaxačního SENstudia

SENstudio - thajské masáže a individuální fyzioterapie www.senstudio.cz.

pátek 3. června 2011

Den 4. - rui du saton

Pátek finito. Docela to utíká. Dnes jsme dokončili teoretickou výuku (anatomie, fyziologie, anamnéza). Zítra jsme měli začít s praktickou výukou, ale místo toho bude teorie thajského lékařství a výroba herbálních kompresů a bylinná sauna. Konečně něco nového!

Na druhou stranu je správné, že se snaží poskytnout studnetům, kteří třeba nikdy neměli anatomii a fyziologii, alespoň základní informace z těchto oborů, aby věděli, s čím vlastně při masáži pracují. S tím jsem se zatím v jiné škole nesetkala a podlě mě je to nezbytný předpoklad k efektivní a bezpečné práci s lidským tělem.

Včera jsem zapomněla podotkonout, že jsme měli první lekci "thajské jógy". Kdyby to někdo natočil, tak se asi hodně nasměje. Prvních 15 minut bylo skutečně protahování. Následujících 25 minut připomínalo něco mezi břišním tancem, thajským boxem a nevím, čím ještě. Počáteční ostych mě opustil v momentu, kdy jsem si uvědomila, že nejen já, ale i všichni ostatní, vypadáme stejně retardovaně... je to fajn na psychiku, člověk se u toho docela nasměje a když se odporstíte od toho, jak u toho vypadáte, tak se fakt odreagujete. Jinak jsem přesvědčená o tom, že po měsící, co tohle budu absolvovat, se to na mém těle projeví. Když po 40 minutách skončíte, lije z Vás jak z konve.

Příští týden bude tohle doplněno ještě Aqua-Thai Boxing, to by mělo trvat hodinu. Jen při té představě se musím smát. Už se vidím v té teplé vodě provádět rychlé pohyby simulující našeho předcvičovatele. Víte,oni se tím baví, když my bílí něco nedáváme. Ale není to škodolibost, spíš je to taková dětská radost, že nám to můžou v něčem natřít.Z našeho učitele "jógy" přímo srší nadšení, když vidí, jak se tupě snažíme napodovit jeho pohyby a ještě se u toho potíme a funíme. A dotho vykřikuje, sexy body s tím srandovním thajským přízvukem... když se nad tím zamyslím, tak je to příjemnej relax po celodenní výuce.

To by bylo pro dnešek vše!

Žádné komentáře:

Okomentovat