Blog relaxačního SENstudia

SENstudio - thajské masáže a individuální fyzioterapie www.senstudio.cz.

čtvrtek 9. června 2011

Den 10. - Relaxing Thai Massage dokončeno

Dnes už je čtvrtek. Od okamžiku, kdy začala praktická výuka, to neuvěřitelně letí. Není moc času na to, psát blog...


Celý týden ve škole byl velice náročný. V pondělí jsme začali s praktickou výukou a vrhli se na Relaxing Thai Massage. Má 5 částí: část 1.- pozice vleže na zádech, 2. - vleže na boku, 3. - vleže na břiše, 4.- protahování, 5. - pozice v sedě. Včera jsme dokončili poslední část a celý dnešní den byl věnován tzv. pre-test (předtestu). V pondělí každý dostaneme pacienta a musíme na něm předvést, co jsme se za týden naučili. To bude podkladme pro zhodnocení 1. části praktické výuky.

Naším dnešním úkolem bylo udělat partnerovi dvouhodinovou relaxační thajsku masáž. Každá z 5 částí má stanovený časový limit, do kterého se musíte vejít. Vzhledem k tomu, že nás je lichý počet, vyfasovala jsem Malinee (učitelku). Nebylo to špatný, kdo jinej Vám dá lepší zpětnou vazbu než ten, kdo vás učí... Pak jsem se těšila, že jak se partneři vymění, dostanu masáž od Malinee... ale nene, Malinee šla dělat modela Lucy, které to moc nejde, aby ji mohla opravovat. A já dostala jako partnera Orra. Jedinej člověk ze skupiny, kterej mi nesedí. Takže na mě pracoval člověk, kterýmu to nejenom že nejde, ale ještě je mi nepříjemnej. Navíc jsem po těch 4 dnech, kdy na Vás neustále někdo trénuje, docela rozbitá. Kromě jednoho kluka jsou tu všichni thajksou masáží nedotčení a někteří dokonce nemají žádné zkušenosti s prací s tělem. Zkuste si představit, jak do vás někdo od rána do odpoeldne dloube nezkušenýma rukama, den ode dne jsem rozbitější. Bohužel, tohle je jedna z daní, které za nové znalosti platím.

Moc se mi ta sekvence líbí. Je to o dost jiné, než na jaký styl práce jsem byla zvyklá dříve. Hrozně moc akupresury, projedou se všechny hlavní energetické dráhy těla a když dostanete šikovného partnera (mám ve skupině 2 šikovný ze 7 studentů), tak je to potěšení, oddat se rukám trénujícího.

Zítra bude celý den pokračování tréninku (doufám, že na mě bude pracovat jeden z těch 2 šikovných).

Každý den je samozřejmostí, že se večer všichni sejdeme a ve dvojicích trénujeme novou látku. To je nutností i pro mě, člověka, který se téhle technice věnuje už 3 roky. Tempo, kterým probíráme nové věci je více než svižné. Pro ty studenty, kteří jsou thajskou masáží nepolíbení, to musí  být neuvěřitelnej záhul. Hrozně moc nových informací, novej styl práce s tkáněmi, jejich těla na nejsou zvyklý na těžkou celodenní fyzickou námahu. To já si to užívám, aspoň mi tu čas rychle utíká. a za každé nové polohy, každé vylepšení toho, co už znám, mám hroznou radost.

Jsme zvědavá, jak se to bude líbit mým stálým klientům. Jsou zvyklí na určitý styl práce, který se na základě tohoto kurzu změní. Ale to je součástí mé práce, vyvíjet se a zlepšovat své dovednosti tak, aby ti lidé, kteří ke mě chodí, dostali maximum, které jsem schopna ze sebe vydat.

Žádné komentáře:

Okomentovat