Blog relaxačního SENstudia

SENstudio - thajské masáže a individuální fyzioterapie www.senstudio.cz.

pondělí 6. srpna 2012

Maruščin 1. školní den v Chiang Mai


Po prvním víkendu stráveném poznáváním zákoutí kouzelného města Chiang Mai jsem dnes ráno vyrazila plná nadšení poprvé do školy. Připadala  jsem si opravdu jako v první třídě, dorazila jsem o hodinu dřív, s baťůžkem a nabalenou svačinkou.

Sunshine Massage School mi doporučila Nataša, moc si ji chválila a tak jsem se těšila, co mě čeká. Už jen prostředí vzbuzuje pozitivní dojem a tak mi vůbec nevadilo, že jsem přišla tak brzo... listovala jsem skripta, které mi dali a sledovala okolní ranní ruch. Asi za půl hodiny přišla starší paní a představila se mi jako Dot, místní učitelka, ale bohužel jiného kurzu... úžasná paní.

Většina studentů i náš učitel přišli na poslední chvíli,  to už jsem se snažila seznámit s francouzskou, která je také fyzioterapeutka, ale s angličtinou se dost pere, tak je naše dorozumívání docela zábavné.

Ve skupině je nás sedm, učitel je příjemný chlapík jménem Suriyan... dvě studentky opakují ten samý kurz...asi jim to moc nešlo...později jsem se přesvědčila na vlastní oči. Jinak zajímaví lidé, ale po dnešku se pokusím co nejvíc se držet francouzské "kolegyně" fyzioterapeutky, jelikož ostatní nemají moc citu v rukách... aspoň se mě trochu opadává nervozita... musím se pochválit... docela mi to jde :)))

Dopoledne uteklo jako voda, hltám informace a natáčím videa... i když máme studijní materiály, většina pozic se špatně popisuje, někdy i fotky jsou málo, na videu je krásně vidět pozice klienta i terapeuta, což je někdy těžké pochytit najednou...

Na oběd jsme šli do místní restaurace, kde jsem ležérně prohodila, že si dám cokoliv a zabodla jsem prst do jídelníčku... měla jsem strašný hlad... chyba... zapomněla jsem totiž říct kouzelná slova "not spicy"... pro mě se tato slovíčka ode dneška stávají mantrou, kterou budu opakovat při každé  objednávce... prošla jsem si peklem, nebo jsem ho alespoň spolkla a rozžýkala:) bylo to ale dobrý...aspoň myslím... nezbyly mi žádné chuťové pohárky na zhodnocení...

Po výtečném obědě jsme se vrhly opět ke studiu a já jsem si vychutnala být model a okusit tak dotek "profíka"... bylo to moc fajn... takhle chci abyste se cítili po mé masáži:) ale to předbíhám... po skončení jsme měli možnost zůstat na hodinu jógy, kterou vedl Suriyan... ideální zakončení školního dne!

První den školy byl báječný a já už se moc těším na zítřek, jestli teda vůbec dojedu do školy... půjčila jsem si konečně kolo a to vám teda musím vyfotit, abyste pochopili proč mám strach:) Bude to jízda!

Maruška

Žádné komentáře:

Okomentovat