Blog relaxačního SENstudia

SENstudio - thajské masáže a individuální fyzioterapie www.senstudio.cz.

pátek 24. srpna 2012

Konec 3. týdne ve škole


Něco krásného musí skončit, aby něco ještě krásnějšího mohlo začít...

Dnes se ve mně mísí pocity radosti i smutku... poslední jízda do školy, poslední setkání s učiteli a kamarády, poslední úžasný školní den... ani nevím jak se to stalo, že už je to za mnou...

Christina - Yan - Maruška


Ale nebudu smutnit, protože jsem neuvěřitelně nabitá pozitivní energií a nadšená, až budu vše, co jsem se zde naučila, moci ukázat a taky dokázat, jak moc je správně provedená thajská masáž prospěšná pro lidské tělo i mysl...

Tento týden předčil všechna má očekávání, v kurzu jsme byli jen dvě - já a Christina... takže jsme úspěšně bombardovaly Yana vším, co nás zajímalo a tak se kurz stočil směrem, který nás nejvíce zajímal - terapeutická masáž... Yan má výborné znalosti anatomie a tak vše dokázal odborně vysvětlit, což u ostatních učitelů nehrozí. Já jsem přispěla se svou fyzioterapeutickou troškou do mlýna a Christina nás obohatila znalostmi jógy, takže se hodně povídalo a kreslilo a ukazovalo a zkoušelo... prostě jsme z toho týdne "vytřískali" co šlo :)

Přede mnou je poslední úkol, víkend věnovaný olejové masáži, taková relaxační tečka na závěr...

Díky všem, co mě podpořili... však já vám to vrátím i s úroky:)

Maruška

Žádné komentáře:

Okomentovat