Blog relaxačního SENstudia

SENstudio - thajské masáže a individuální fyzioterapie www.senstudio.cz.

pondělí 20. srpna 2012

2. kurz - Advanced and stretches


Po úžasném víkendu jsem opět zpátky ve škole, nemohu se ale nepodělit alespoň krátce o to co jsem zažila... páteční zakončení kurzu jsme oslavili ve velkém, české barvy jsem hájila statečně:)

V sobotu ráno už jsem tak statečně nevypadala, nicméně jsme nadšeni vyrazili s pár kamarády na výlet. V následujících dvou dnech jsem poprvé v životě viděla živého slona, ale to bylo málo, tak jsem si ho rovnou osedlala, povozila se, vykoupala se s ním umyla ho a nakrmila... prostě když už tak už:) ve sloním kempu jsme se také dozvěděli, že takový jeden kousek spořádá za den 200 kilo potravy... každé ráno tak mají místní thajci pěknou rozcvičku... no do jedněch koleček se to fakt nevejde!



Ke slonům se pak přidalo sjíždění vodopádu, rafting na divoké vodě či plavba na napůl potopeném bambusovém voru... zážitky někdy poněkud úsměvné, nicméně na tento víkend jen tak nezapomenu.

Ale už je pondělí, takže zpět do školy! Kurz, který jsem dnes začala, jak již z názvu vyplývá, je pro pokročilé, nicméně mám stejného učitele a po dnešku vidím velkou výhodu. Díky jeho vysokým nárokům v začátečnickém kurzu mám teď "navrch". Jsme jen dvě, pro Christinu je to už sedmý týden tady ve škole a dle ní první, který se jí opravdu líbí... já nemohu srovnávat, ale očividně patří Yan mezi nejlepší učitele na škole... náplní kurzu je upevnění si již známých technik, ale použití tak trochu jinak... prostě jako zde v Thajsku všudypřítomné "same same but different"... tady prostě člověk nikdy neví:)

Maruška

Žádné komentáře:

Okomentovat