Blog relaxačního SENstudia

SENstudio - thajské masáže a individuální fyzioterapie www.senstudio.cz.

sobota 11. srpna 2012

Jak utekl první týden


Polovina prvního kurzu je za mnou a ani nevím, jak se to tak přihodilo... každý den ve škole utíká jak voda a přináší spoustu nových informací a zážitků. Suriyan je výborný učitel, struktura kurzu v jeho podání má hlavu a patu, hodně opakujeme, obzvláště pak náročné sekvence... stále nás opravuje a nutí každou pozici dělat naprosto přesně, abychom dosáhli dokonalého účinku a přitom neubližovali sami sobě. Ze začátku to bylo hodně náročné, ale už pociťuji výsledky této "drezury" a jsem za to ráda... Jednotlivé pohyby se pomalu ale jistě automatizují a já se tak mohu více věnovat vnímání energií, které proudí tělem se kterým zrovna pracuji.

Každý "kus" člověka je originál a tak vlastně každá masáž musí být ušitá přesně na míru... musím být kreativní a přemýšlet u toho, co dělám a to se mi líbí... protože upadnout do stereotypu je moje nejhorší noční můra:)

Suriyanova demonstrace nového učiva


I sobota je den ve znamení opakování, sešlo se nás pár ve škole abychom si prošli co kdo potřebuje... popravdě je mé tělo dost vyčerpané, poslední, co bych těď chtěla, je jít na masáž:)

Neděle však bude dnem odpočinkovým... tedy alespoň pro můj mozek, protože moje nohy budou šlapat hezky do kopce za krásnými výhledy na město a okolí.

Včera jsem se seznámila se slečnou, která tu je již víc jak čtyři měsíce a nějak nemůže odjet... prý se tu ztrácí čas:) chápu to... už teď vím, že příští rok sem musím znovu...

Maruška

Žádné komentáře:

Okomentovat